Duygu_krc çocuğun geleceğini de düşün canım ya. Sen ister miydin üç ismin olsun? Bide soyisim dört. Evlense kendi soyismini de kullanmak istese beş.. Gerek yok bence bunlara bana iki isim bile çok yğk geliyor çünkü kullanılmıyor çoğunlukla. Ama illa iki isimse Ayşe Lina da Zümra Lina da güzel. Ama bence Ayşe Zümra daha güzel👍🏼