Ulviyyee Selam kizlar nasilsiz dunnen başimda cok fena agri var oluyorum artik ilacda icemiyorum dogal bir şey biliyomusunuz lutfen soyleyin 😵
Mrvegrkan Ulviyyee canım bende dün post açmıştım benimde fena agrıyodu dayanamadım minoset içtim zararı olmayacağı için tansiyon diyorlar tansiyon takibi yapıcam sende dikkat et
Ulviyyee Mrvegrkan ben azeriyim canim bizde o ilac yok başkalari var ama hem kendim icmek istemiyorum hemde kesiceyini zan etmiyorum o yuzden ilac istemiyorum