Merhaba arkadaşlar 16.haftamdayım gittikçe heycan artıyor fakat pamuğumuz bize kendini göstermedi döndü bize sırtını sanki küsmüş gibi 🙂 20dk yürüdüm tatlı birşeyler yedim tekrar doktorum baktı busefer de amuda kalkmış gibi duruyordu bacakları kapalı bir şekilde 🙂) mutlaka bir tahmini oldu doktorumuzun ama net Bilgi istediğimiz için söylemek istemedi 🙂 herkes şimdiden nazlı bir kız diyor 🙂 Rabbim hepimize hayırlı evlat nasip etsin inşallah. Bu arada bu haftada hareketini çok net hisseden varmı ben bazen pıt pıt diye hissediyorum sanki elimle tutunca. Bir an önce net hissetmeyi bekliyoruzz 🤗