Tugceee123 Belirti yok ama bakteri varmış bir kere kokusuz akıntı geldi bakteri lökosit değeri 57 çıktı 3 hafta arayla yapılan testlerle aynı oran artma yok suan amoklavin kullanıyorum çok su içiyorum sürekli tuvalete gidiyorum geçtiğini nasıl anlarım yaşayan var mı oran yüksek mi geçer mi sizce kızlar