Aslan12 Kızlar 20 haftalık hamileyim genital bölgesinde kaşıntı oluyor çok nadir oluyor ama olduğu zamanda beni maffediyor 😔
Depresif_polyanna Aslan12 mantar olabilir canım doktora gitmelisin. Ayrıca nemli bırakma o bölgeni. Pamuklu iç çamaşırı giy.
blackeagle Aslan12 2 aydır gecmek bilmeyen belam mantar deli gibi kaşiniyor ve yesil akınti yapiyor vajinal kültür alindi dün yine çikmis bir süru fitil krem kullandım bana mısın demiyor.Sirkeli su ile yıka canım doktorum onu öneriyor sürekli
Nebahathumeyra Bende de çar mantar dedi doktor fitil verdi 3 tane kullandım ama faydası olmadı sonra 6 tane verdi geçmeyince.