Sabrinsonu Iyi günler arkadaşlar. 34 haftalık hamileyim dünden beri afedersiniz ishal olmuşum. Bebegimde çok hareket etmeye başladı başına gelen var mı acaba. Ikıncı hamileligim ilkinde yaşamamıştım böyle bir şey.
blackeagle Sabrinsonu aynısı bende var 36 haftaligim çözemedim neden olduğunu bebek aşırı hareketlendi 2 haftadır nerdeyse ishal gibiyim bekliyim bende burda😊
Bet0142 Sabrinsonu canım erken doğum olma ıhtımalı olabılır .. doğum yapan hanımlardan hep ıshalle baslayan etkıler duydum .
Sabrinsonu blackeagle ya çok şaşırdım sizinki de bu hafta da başlamış demek ki doktora sordunuz mu peki
blackeagle Sabrinsonu yok işte soramadım unuttum heyecandan sanırım ya da o an yoktu ishalim belki de ama nst de azcık sancım çıktı Cuma günü dikkatli ol dedi doktorum
Sabrinsonu E23ww Bugün ikinci gün olacak dune göre biraz daha iyiyim ama yine de devam ediyor soğuk soğuk terliyorum resmen
Sabrinsonu blackeagle benimde perşembe günü kontrol var da endişelendim acikcasi soguk soguk terliyorum. Dune göre biraz daha iyiyim ama devam ediyor iste
blackeagle Sabrinsonu endişe etme canim allahın izni ile birşey yoktur bebek hareket ediyorsa korkma önemli olan hareket etmesi doktorum hep öyle der