akcannaz benim de ilk başta kese küçüktü ama 7+3te gittiğimde düzelmişti kese. Kocaman olmuştu falan. Sizin bebek de gerideymiş sanırım ona bi şey diyemicem de, bana da bi doktor sağlıksız büyük ihtimal demişti. Diğer 2 doktor atan bi kalp var sonuçta demişti. Bekleyin ilaçları falan bırakmayın bence. Hiç belli olmaz bakarsınız birden gelişir. Şu an 25 haftalığım