Mngll Son 10 a girdik.. Yalancı sancılarım sıklaştı, lavaboya çok çıkıyorum ve afedersiniz karnım ağrıyor bazen ishal oluyorum, ne zaman gelir acaba bebeğim.. Bi an önce gelsin istiyorum, artık yoruldum, yürürken iş yaparken nefes nefese kalıyorum, halim kalmıyor, Sizde durumlar neler anneler?
Purelove Mngll hiç bi belirti yok sözde son 10 ☹️ Ara ara bel ağrısı ve yolda yürürken çişim varmış hissi onun dışında yok yani yine sende belirti varmış canım ben bu gidişle daha beklicem 😑🐣
Ozgeb Mngll al benden de o kadar. Ayaklarımın altı agrıyor inanır mısın 😑 sağlıkla gelsinlerde unuturuz acıları,sizde mi sezaryen ?
yagmurtpl Son 19, ağrı ya da sancım yok, cok şişim ama 🙄 ben de cok merak ediyorum acaba birden mi gelir yoksa yavaş yavaş mı acaba? Ben de yavaş yürüyorum yavaş hareket ediyorum ama iyiyim cok şükür
Mngll Tuzlu yağlı yemeyin, ben hiç şişmedim bu zamana kadar çok şükür, sadece karnımda Minnoş Oğlum Var 😍 Geri kalan taraflar aynı ☺