pinarsvcn Kızlar 13.haftaya girdik bugün karın Ağrısı şikayeti olan varmı? Ben son 5gündür gece zor uyuyorum😌🙈
Depresif_polyanna pinarsvcn benim daha geç başlamıştı o ağrı.rahimin genişlemesinden oluyor.doktoruna da danış istersen
Mutlubebegim pinarsvcn ende 13+3üm benimde dünden beri karın agrı ve bel agrım var sanki adet sancısı gibi cözemedim belki rahim genişliyırdur
Zeyno16 Bende 13+2 oldum arada oluyo karın ve kasık ağrım çok değilse norml canm rahimde genişliyo artk o yüzdn olymş. bende geceleri bacak ve kalça ağrısındn uyuymym ya
Depresif_polyanna pinarsvcn karin kasık ağrısına kalca ağrısı da dahil oldu haftalar gectikce yeni yeni şeyler ekleniyor allah yardım etsin 🙄😁
pinarsvcn Depresif_polyanna kalça agrısını benim arkadaşlarımda yaşıyor ya bakalım ilerleyince bizde neler çıkıcak🙈
Arzumms Kızlar bir şey soracağım ben de sat’a Göre 13+2 haftalığım ama ultrasonda 14+1 im size kaç haftalık diye sorduklarına hangisini diyorsunuz ??🤗
Mutlubebegim Arzumms Arzumms işerde olması negüzel gwlişimiyle alakalı ileriki aylarda tam belli olur