Tugbaaa bülent şener gerçekten harika bir doktor hem özele hrm ona gidiyorm bırakmayı kesinlikle düşünmüyrm her gttigimde zaten öbür ay kesinlikle bekliyrm diyor dogumla ilgili çok güzel motive ediyo. Daha şimdiden cok memnunum cok yakın arkadsım 10gün önce onunla sezeryan oldu hastaneden de cok memnun kldı gayet hijyenik oldugunu söyledi