Esrarse doktorun progestan veya proluton iğne yazdı mı? Rahim ağzı 25mmten sonra sıkıntı ama ilerlememesi adına bunları kullanmanı tavsiye ederim ki ilerleyen haftalarda bebek ağırlaşınca daha çok baskı yapacaktır sen bol bol yat ayaklarını yukarı dik.