EsraSevimli cemile hanıma gidiyorum ben doğum hikayemi de paylaşmıştım iki gün önce okuyun isterseniz suni sancı bile vermeden herşeyi doğal ilerletti normal doğum yapmıştım, ebelerden de fatma ebe hala devam ediyor görüyorum gittiğimde birde menekşe ebe vardı ama onu bilmiyorum görmedim henüz :)