Ipekyuksel [bilinmeyen] ben 15. Haftadayım 2 kg almışım görenler sanırsın 5 aylık derler çıkıyor yani😊 sizin çıkmaya başladımı😊
Ipekyuksel [bilinmeyen] maalesef bu ay sonu öğreneceğiz inşallah devlet hastanesine gittiğim için söylemiyolar bu zamanlarda☺
AsyAras Bende 3 kilo almışım çıkmaya başladı göbeğim😍 13+4 olduk 2 gün önce kontrolümüz vardı büyük ihtimal erkek dedi doktorum 💙🤰🏻