Mervealim 33 haftalık olduk bizde tam bugün, tutarım diye düşünüyodum çok şükür bulantım halsizliğim vs hiç bi şeyim olmadığı için. Ama evimize yeni taşındık dört gün oldu düzenimi oturtamadım e malumdoğum da yaklaşıyor bebeğin kıyafetlerini yıkadım ama ütüleyemedim daha 😟 O yüzden tutamicam, inşallah kışın ödicem borçlarımı Rabbim izin verirse 🌹❤️