Ugurunbusrasi Merhaba hanimlar 34+3 günlük hamileyim. Ishal oldum gece 4 den beri 5 6 kere lavaboya cikmisligim vardir. Acaba sizlerde hamileliginizin son zamanlarinda boyle bisey yasadiniz mi bebegime zarari olur mu doktora gitmelimiyim lutfen bana yardimci olur musunuz?
Alinam Ugurunbusrasi bende de oluyor arada bol sıvı al mutlaka ben sarı leblebi yiyorum bende işe yarıyor bi de Cola içiyorum 1 bardak
AnlatmayaGerekYok Ugurunbusrasi son haftalarda bağırsakta bir değişiklik oluyormuş bu da ishale yol açıyormuş diye duydum canım ama sanmıyorum bebeğe ne zararı olabilirki