MinikMucizem42 Yasmnn ben henuz kullanmiyorum gogsum sutlendi ama akmiyo.arastirdim biraz jelli gogus pedleri cok iyi oluyomus
Nilinannesi İlk anneliğimde lansinoh kullanmıştım başka marka hiç almadım. Çok da faydasını gördüm. Yalnız sütler ilk zamanlar çok geldiğinde hatta ben ilk iki ay 3-4 saatte bir değiştirdim. Çünkü nemden yara olabilir göğüs ucu.