Ozlem_________ okuyunca içim cok kotu oldu.bende ilk bebeğimi 24 haftalık kaybettim.simdi serklajliyim.hep yüreğim ağzımda 23.haftadayım.çok dua edicem sana.insallah gelen su değildir.çişini falan yapmışşsındır.nolur güzel haberlerle gel.Allah yardımcın olsun