Omrnhatunu Kızlar aranızda erken doğum yapıp bebeğini sağlıjlı kucağına alan varmı benmde riskim var😞
Selviliker İlk doğumum 35 haftalık çok erken Doğum sayılmıyor ama solunum sıkıntısı yüzünden 15 gün yoğun bakımda kaldı. Şimdi 3 yaşında maşallahımız var. İkinciye hamileyim inşallah 35 haftayı görürüm bunda da riskim var. Siz de inşallah zamanında sağlıkla kucağınıza alırsınız. Olumlu düşünün olumlu olsun.
PrensesimDoga Selviliker ilk hamileliğinizde akciğer geliştirici iğne vurmuşlar mıydı ? Benimde erken doğum riskim var 35 olunca alabilirim dedi doktor ve iğne vurmaya başladı.
Omrnhatunu Zeynep7777777 sancım durdurulması için günde 5er ilaç veriyolrdı canm sancım çıkmıyor taburcu verdi adalat ve progestan verdi ve birşeyler yasaklıyor kontrole çağırıyor dosyam daha gelmedi bakalım ne dicek
Zeynep7777777 Omrnhatunu ben bulamadım malesef onun yerine nidicard kullanıyorum bel ağrın falan varmı şuan benimde bel ağrım vat
Omrnhatunu Zeynep7777777 varmış canm siirte tek war bide sivasta var sivastaki 60mg ortadan bölüp içebilirmişsn
Huban 36+5 te spınal sezeryan oldum. Solunum sıkıntısı sebebıyle bebegım 12 gundur yogun bakımda.. bu cok bellı olmuyor34. Haftadayken dogum yapanlar hıc yogun bakıma gırmezken bız gırdık. Bunları hıc dusunmeyın. Kacıncı haftadasınız bılmıyorum ama cıger gelıstırıcı ıgne vurulmadıysa dr ıle gorusun