AyEr Gunaydın 30+5 haftalık hamıleyım erken doğum rıskım var benım gıbı bu haftalarda catısı agrıyan var mı ne yapmam lazım lutfen fıkır verın
GoncaKeskin AyEr var valla canım vajinamda batma bıcak gbi bazen adet sancısı gbi kasıklarımdada oluyor akşamları yorgunluktan galıba dinlenince geçiyor bazen uzun da sürüyor ama erken doğum riskinden değildir bence hep okuyorm herkeste oluyormus
AyEr GoncaKeskin rahim kısalmaya baslamıs yuruyus yasak hep yatıyorum doktorum ınsallah hazıran 16 ya kadar tutabılırız yoksa erken dogum yapmıs olucam 36 haftadan sonra erken dogum sayılmıyormus cok streslıyım😔
AyEr Omrnhatunu benım bebegım cok toplanıyor semsert oluyor ama agrım felan olmuyor cok streslı zamanlarımız
GoncaKeskin AyEr stres yapma ramazan ramazan Allah dermanını veirr canım hem ben nice insanlar duydum erken doğum denilip 40+1 lere gelmiyo yazanlar inşallah seninde öyle olur bol dua ile
AyEr GoncaKeskin sezeryan ıstıyorum ılk uc ay dusuk tehlıkesı sımdıde erken dogum cok zorlanıyorum allah yardımcımız olsun senın durumun nasıl bebegın kılosu felan
GoncaKeskin AyEr haftaya gidicem henüz bilmiyorum o yüzden en son 28 haftada 1250ydi senin kaç canm kilosu yerindeyse korkma bak 26 27 haftalıklar doğuyor büyüyor