Papatyapapatya selam kızlar ilk önce hayırlı ramazanlar...şimdi geleyim konuya...25+5 haftalık gebeyim...dünden çocuğu çok aşağıda hiss ediyorum...sanki vajinamın üstünde gibi..ağrim yok ama tuhaf hiss ediyorum...kızlar tedirgin olmaya başladım erken doğum ola bilirmi...10 mayıs randevum var..acile gitmelimiyim...kendi doktorum şehir dışında ...
Bilgeferhat Papatyapapatya 24. Haftamdayken doktorum bana aşağıya doğru baskı hissedebilirsin bu haftalarda bebeğin duruş pozisyonundan dolayı korkma demişti canım kasılma ağrı yoksa normaldir
Htckrt Papatyapapatya makat duruşu diyorlar ona. Bende o şekilde durunca hissedememiştim doktora gittim usg de gösterdiler. Korkulacak bir durum yok sürekli dönüyor ve pozisyon değiştiriyormuş. Rahat ol biraz masaj yap soluna yat döner:)
Papatyapapatya Bilgeferhat kasılmam ağrım falan yok...dünden böyle olmaya başladı...tuhaf oluyorum...tekmeledikce çıkılacak gibi hiss ediyorum...çok teşekkür ederim canım benim...bende erken doğum olır diye piskolojim bozuldu resmen
Ysmnkrcy 25+6 haftalıgim bazen yerde oturduğum zaman ayaklarını vururken yere değiyor heran cikicakmis gibi oluyor ☺
Papatyapapatya Ysmnkrcy bende aynı durumdayım dünden...baya korktum..ne oluyor falan diyorum...çıkıcakmiş gibi hiss ediyorum...Allah hepimize sağlıklı doğum nasıp estsın
GoncaKeskin Kızlar ben 30+6yım hala aşagıda hissediyorum normal dedi dokor çıkcak gbi olur bazen dedi ayakları orda başı yukardaymış o haftalardada aşagıda hissediyordum normal yani
Papatyapapatya GoncaKeskin çok teşekkürler canım Allah sizlerde sağlıklı doğum nasıp etsin... az rahatladım...
Papatyapapatya Htckrt sabaha kadar uyuyamadım şimdi çıkılacak az sonra çıkılacak diye...çok teşekkür ederim🌼🐞❤