Elininanasi Sedefbaq canim normalde 33de falan donuyor en erkeni.ama senjn en az 1 2 hafta vakitin var doner insallah Bebeyin beklemezse gelmek isderse🙈🙈sezeryan eder doktor👶👶Insallah doner canini skma
zynp1512 Sedefbaq benim 28 haftada döndü bebeğim inşallah tekrar tersine dönmez son hafta dönenler bile oluyor duymuştum masaj falan var yapılıcak öyle şeyler denesen
Ozlemsvr Sedefbaq Canım çocuk kendi girecek kanala buna senin yapabileceğin bir şey yok. Hem daha erken benim 38 de kanala girmişti 39 da doğurdum.
hunilimom Sedefbaq bende 36. haftadayım bebeğim 2 gün önce döndü bugün doktora gittim pozisyon almış ama daha kanala girmemiş dedi bende yürüyüş olsun evde egzersiz olsun onları yapicam
Sedefbaq Elininanasi canım Bebek dönmüş zaten 24 üncü haftadan beri ama kanala girmemiş yukarıda imiş daha
Elininanasi Sedefbaq canim vakitne var hala 2 hafta var canim.giricek insallah.donmeyle girme ayni olmuyoku.onun zamani var
zynp1512 Sedefbaq int yada youtubeden yaz çıkıyor ama tek olmaz nasıl anlatılır bilemedim bi int araştır istersen
Sedefbaq Denizdemir hayırlısıyla kurtulalım da şekli önemli değil bebeklerimizde bizde sağlıkla kurtulalım