[silindi] Kızlar selam! Hayırlı ramazanlar. Salı günü çatı muayenesi olucam 36. Haftalıgız bebek biraz önden gittiği için bu hafta yapıcak doktor. Bazı kişilerden çatı muayenesi oldum ve haftasına doğurdum gibi seyler duyuyorum. Bilgi verebilir misiniz? Çatıdan sonra ne zaman doğumunuz oldu? Teşekkürler 🙏🏻🍓
Lavinia1924 Benim gecen hafta yapıldı 34 haftalıktm şimdi 35 oldum agrim vardı ağrıyla gittim açıklığa baktılar çok sukur hiçbir sıkıntı olmadı