Didemmgurdal Kızlar ben sekiz haftalık hamileyim bazen çok nadirde olsa sağ kasık ağrım oluyor bu normal mi acaba?
Kovaburcu Didemmgurdal normal bende nadir değil oluyor sıklıkla büyüyor bebek tutunuyor rahime 😀korkacak birşey değil bende kabızlık var gıcık oluyorm ☹️
HazelSeren Didemmgurdal normal canım artık gelısımı baslıyor organları olusucak ondan bunlar dogal yanı
Didemmgurdal Kovaburcu ay canım tşk ederim agirsa biryerimiz korkuyoruz agrimasa korkuyoruz kabizlikda çok zor Allah yardımcın olsun canim
Ozgur94 6 haftalıkken başlayıp hala devam ediyor benim ben kasık hem bel hem de karın ağrısı şuan 10 haftalığım hala var . Normal ağrılarmış kanama kokulu akıntı olmadıpı sürece sıkımtı olmadığı söylendi😊