Tugba1234 Instagram hesabi muhabbeti 6 gun once olmus. Bide oyle herkesten istememis dnzz diye biri bi konu acmis o demis yardimci olabilirim diye onun haricinde buse miydi neydi o kendi demis bana da yardimci olurmusunuz diye. Ondan sonra instagram muhabbeti gecmemis. 4 gun once suyum geldi yazmis ya- bazilarinin suyu geliyo hastanede yatiyolar daha yeni arkadasimda oyle oldu bi hafta bekletebildiler cocugu, dogdu, cok sukur iyi o ama. Hani belki hastanede yatis yapti o arada yazdi olabilir... benim iki bebegimde de kahverengi akinti oldu ilkinde calisiyordum izin alip acile gitmistim aglaya aglaya... Tamam biz boyleyiz ama demem o ki herkes oyle olmak zorunda degil. Bazi insanlar gercekten buz gibiler. Benim tuhafima giden bi yerde demis ki insta hesabim yok ama acabilirim yeni hesap ama sonra kapatacagim yazmis. Instagramda baktim hic yeni bi hesaba benzemiyo.. bilmiyorum ya yargisiz infaz etmek istemiyorum.
@Frkn_uzy <— bahsettigimiz sahis kendileridir. Gercekten bi yanlis anlasilma degilse ve erkeksen lutfen artik bokunu cikarmayin artik surda iki uc muhabbet yapiyoruz onu da annelere zehir etmeyin. Sadece bu sahis degil herkes icin gecerli biraz serefiniz namusunuz olsun anne bebek formuna girecek kadar ne derdiniz var her yerde kadinlarin burnundan getirmeyin ayip artik ya