Nermin8181 39+2 olduk 1 haftadır sancım var nstde de çıkıyo dün gece dayanamadım gittim hastaneye öğleye kadar beklettiler açılma olmayınca çıkardılar o kadar da alttan muayene oldum hala gelen giden yok sancı vuruyo arada suni sancı bile kabulümdü vermedi doktor bekleyelim dedi 3. Normal doğumum bu aslında sürekli sancım var ama niye açılma olmaz yürümekten çömelmekten bacaklarımda hal kalmadı resmen dökülüyorum adım atamıyorum yok mu bu açılmaya bi çare arkadaşlar
Neseozkan Nermin8181 hurma ye diyolar açılmayı kolaylaştırıyo diyolar bi de meryem ana eli mi ne varmış sancın geldiğinde suya koyuyomuşsun o açıldıkça sen de açılıyomuşsun ne kadar doğru bilemem ama
NurdanHakan Nermin8181 açılmayınca açılmıyor bAcım ben 9 ay Doğum yapacağım güne kadar yürüdüm suyum patladı sunniyide aldım 2 cm de kaldım yani ama sıcak dus dene bi ben denedim bende çok etki etmedi sen dene belki etki eder
Adves ilk gebeligim oldugu icin Çok bilgim yok ama Allah yardimcin olsun tez vakitte bebegini kucagina alirsin insallah stres yapmamaya calis
Nermin8181 Adves sağolasın Canım allah razı olsun cümlemizin duaları kabul olur inşallah bu mübarek gecede
Nermin8181 Elikkk aceleden değil inanki sürekli sancı çekiyorum oturup kalkamıyorum Yürürken ayaklarımı zor kaldırıyorum o kadar ağırlaştım rabbim hepimize şifa versin inşallah fazla kilo almadım ama o kadar ağır hissediyorum ki sürekli aşada
Nermin8181 NurdanHakan sancım varken girdim sıcak duşa 1 saate yakın kaldım sıcak suyun altında rahatladım o ara gece tekrar geldi ağrılarım yine olmadı açılma
NurdanHakan Nermin8181 allah kurtarsın sağlıkla Doğum nasip etsin Doğum şekli bebeğinizle ikiniz için hangisi hayırlı ise o olsun sağlıkla kucağına Alman dileğiyle
Nermin8181 AynurDemir hergün deniyorum Canım karnıma tutmuyorum belime aşaya tutuyorum sıcak suyu doğru mudur