srfnr bugun doktoruma normal dogum yapmak istemedigimi sezaryan istedigimi soyledim. doktor bana sezaryan 1500 istege bagli sezeryan 2500 tl dedi cok mantiksiz degilmi 😁😁😁 bence doktor beni basindan savmak istedi 😁😁