Zeynepkozan zemzem disinda hiiiç bisey yok. Tam dış tedavisi zamanında öğrendim hamile oldgumu doktor tedaviyi bıraktı. Karanfil disinol sarımsak kolonya hiç bisey kesmedi kadın doğumdan kağıt istediler çekmek için aldım yine kimse o riske giremeyiz dedi sabahlara kadar ağladım en son bi tane özel bulup çektirdim. Simdi ara ara yine agriyo zemzem aldik kibleye donup Allah'ım şifamı ver ağrılarımı kes diyorum besmele çekip içiyorum inanılmaz ama 2 dakika içinde geciyo o ilaçların geçirmediği ağrı. Binlerce kez şükürler olsun Allah'ıma