KAyse 6 haftalik hamileyim tup bebek bugun kanamam oldu pıhtılı doktor kesede duruyo kalbide atiyo dedi benim gibi olan varmi cok korkuyorum
Esrarse KAyse benim avuç dolusu kan ve pıhtılaşma oldu çok şükür şuan 21+6dayız bol bol yatman lazım canım