Biology26 aynı haftada benimde oldu gece gittik yattım iğne ve progestan verdiler. Hemen iğneden sonra kesildi. Kanama uzak yerde dedi. Eve yollarken 200 mg dan günde 3 alttan dedi. Üç beş gün sonra randevum vardı kendi doktoruma gittim. Dedi kanama yok. İlaç kullanmanada gerek yoktu dedi. Eğer düşecek olsa bu saatten sonra çok sancılı olur dedi. Sen de başka bir yere daha görün. Alttan muayeneye herkese izin verme bazen tecrübesiz olunca zorluyorlar. Zaten görülüyor gerek yok. Rabbim tez zamanda şifa versin.