Julidetvkc istanbulda Pendik Marmara eğitim araştırma hastanesinde staj yaptım ve benim şuana kadar gördüğüm en iyi devlet hastanesi diyebilirim. Ben antalyada yaşadığım için oraya gidemiyorum. Hemşireler fazla ilgileniyor doktorlarda aynı şekilde özellikle sezaryen olursanız orda ilgi daha iyi oluyor doktor olarakta Didem Soysal yada asistan olarak Dr.Başak veya asistan Dr.Beyza hanım bu üçü çok iyi gerçekten özellikle Beyza hanım çok güler yüzlü bi kadın olduğu için size de özgüven ve rahatlama sağlıyor