[silindi] Glcn94 açılman vs var mı önlem amaçlı bakıyor olabilir. Planlı sezeryanda olsa Allah korusun açıklığın vs varsa suyun gelirse ani sezeryana alınmaman içindir tahminimce fakat tam bilenlerden bilgi almak lazım🙃
Anonimane_150 Sumeyyeayaz bizde 37de olduk. Normal doğum düşünüyorsan normal doğuma uygun olup olmadığına bakıyor doktor. Alttan iki parmağıyla muayene ediyor.
Sezenkarademir Sumeyyeayaz bazı doktorlar yapıyor bazıları yapmıyorlar canım. Ben 39haftalık oldum ve benim doktorum yapacağım demedi hala.
Elvn Sumeyyeayaz cnm bnm doktrmda 37. Haftmda yapti acilma var mi yok mu catisi norml doguma musait mi diye yapiliyor ama agrisi sancisi yoksa bnce 38 de flan yaptrsn bn yaptrdgm gunden beri yalanci sanci cekiyorm bilseydm 38 39da yaptrrdm
Minikkalbimm Ben 26. Haftamdayim geçtiğimiz cuma kontrolde doktor bakti çatı geniş mi dar mi diye açıklık var mi diye bakti ilk an bi aci hissettim ama doktor elini çekince yarım saate o aci da geçti. Ben burda yazılanları okudukça çok korkmuştum henüz bu muayeneden gecmeyenler korkmayın derim germeyin kendinizi daha az hissedeceksiniz acısını
Elvn Sumeyyeayaz cati muaynesi aci cektren bisi degl o an haff bi agri hssettim o kadar ama sonradan yalanci sanci cektim bnden kaynaklida olablr ama canm