arz kızlar 38.4günlük hamileyım 4gun once catı muanesı oldum doktor yumusama var dedi normal dogum ıstıgorumm bebegın kılosu 4gun once 4kıloydu git gide kıio alıyo ara ara kasılmalarım oluyo benden ne nısan ne de su geldı yumusamadan ne zaman sonra gelir artık dogsun bebegımm
Hsrtm arz canım rabbim bi seste kurtarsın maşallah ne yedin bebiş böyle kilo aldı bende Salı günü sezeruan olacam 38 hsftalığım 3 kilo şuan
Reykzy arz oo maşallah hep öndemiydi ultrason yanılabiliyor bazen biraz daha büyürse zorlama normal diye canım büyk bi bebek sezeryan onun için risksiz olıcaktır
arz acılmam olsun die doktor hurma ye dedi acılmam olmadı bebek kılo aldı tavsıye edrım hurma bırebır kılo aldırıyo bebege
arz Reykzy yokk onde dıtıl son 1ay hurma ye dedı yedımm sonuc bebek kılo almıs sunı sancı ıstıcemm dogurtsun benı artık