Reykzy akşam saat 10 gibi başladı sancılarım suyum.bosaldiktan sonra doktorlar sabaha anca olur doğum dedi ama doğum sancılarıyla beraber rahim açılmaya başladı gece 1 buçuk da kızım kucagimdaydi. 2.770 gram 49 cm doğdu 38+5 de doğdu şuan küvezde beslenme sorunu var sadece yediğini kusuyor inşallah düzelirse çıkacağız