Deletedmom10846 https://www.hepsiburada.com/alone-anne-bebek-bakim-sirt-cantasi-p-HBV00000AX3FE?magaza=Valiz%20Mağazası Arkadaşlar iyi akşamlar. Bu çanta hakkında yorum istiyorum sizden. Ya da 100 tl yi geçmeyecek şekilde önerilere de açığım. Bakım çantası olarak satılan çantalar çok tuhaf görünüyor hoşuma gitmediği için normal görünen çantalardan istiyorum. Şimdiden iyi doğumlar🤗
Sengulkrgz Deletedmom10846 canim buna 100 lira verene kadar adidasta nike da boyle guzel sirt cantalari var ayni fiyatlarda...Ben sahsen iki tane aldim biri adidas biri nike...Biri kucuk hafif biri buyuk...Hepsi buradadan bir bak iatersen...
Deletedmom10846 Sengulkrgz onlarda genelde bebek bakım özelliği yok çok inceledim baktım ama içime sinen olmadı🤔
Sengulkrgz Semisko bende oyle yaptim🤗 herkes bakim cantalarinin termosuna aldaniyor ama o termos gibi gorunen sey hic bir faydasi yok canta yikandikca da atiyor kendini
GoncaKeskin https://www.instagram.com/p/BuJfUA6hSSq/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=8p29kfyrdta6 Bende bundan alıcam hem sırt çantası gbi ama anne bakm çantası belki fikir olur
Deletedmom10846 Sengulkrgz tecrübem yok tabiki haklısınızdır. Önceliğim termal özelliği değil kullanışlı ve çok gözlü olması iç kısmının. Bir de dışardan hoş görünmesi
oglumvebenn Deletedmom10846 https://www.google.com.tr/search?q=my+valice+anne+bebek+çantası+kaciver&tbm=isch&ved=2ahUKEwjOhL-npYXiAhWS2eAKHc3cAEYQ2-cCegQIABAC&oq=my+valice+anne+bebek+çantası+kaciver&gs_l=mobile-gws-wiz-img.3...25.25..305...0.0..0.0.0.......0....1.4QRk9saa9R8&ei=5k_PXM75IZKzgwfNuYOwBA&bih=553&biw=375&client=safari&prmd=sinv&hl=tr-tr#imgrc=96sgOQOkijBfBM biz bu çantayı aldık Canım Google a yazıp en ucuz hangi sitede satılıyorsa bakabilirsin, bebek çantası gibi durmuyor, aynen göründüğü gibi , fiyatı 139 a inmişti Hepsiburada da, tavsiye ederim :)
Deletedmom10846 Arkadaşlar konu açık sipariş vermek istiyorum yorumlrınızı merak ediyorum. Çok kararsız kaldım
Ngovercin Deletedmom10846 Deletedmom10846 ben 40 tlye e bebekten aldım çantamı 100tlden düşmüştü, renkleride vardı çokda hoş
Deletedmom10846 Ngovercin ben onlardan aldım da beğenmedim iade ettim canım beğenmedim😞 sağolasın yine de