Frkn_uzy postunuzda okudum istemsizce agladim kendimi sizin yerinize koydum rabbim kimseye kaldiramicagu yükü vermezmis o kadar temiz kalpli iyi birisinizki iki kaybiniz olmus ben ne desem boş tabiki ates düştüğü yeri yakar hangi ilde dogum yapmıştınız daha öncesinde belirtti vermedimi bi anda mi oldu