BMA Aysen16 Melisecmel Bebcede neden sinirleniyorsunuz bence cok güzel bisi benim hosuma gidiyor bebegimi görmeden seviyolar cok güzel bişi
Pnrvlkn Aysen16 sinirlenmek değil de tuhafıma gidiyor birinin elini karnıma koyması rahatsızda oluyorum ama eşimin elini karnıma koyduğumda da çok tuhaf rahatlıyorum😊
merdumgiriz9 Ben hiç sinirlenmiyorum :) bebek hissediyor sonuçta, tabiki özellikle kendim elimi karnıma koyduğum an o saniye hareketleniyor, eşimdede aynı sekil, arkadaşlarım yaptığı zamanda hiç kızmıyorum bilmiyorum 🤷🏽♀️ herkes aynı değil 😊 kuzenim falan elini karnıma koyduğu zaman onunla konuştuğunda ben mutlu oluyorum😊
Danlabgrc merdumgiriz9 evet aslında güzel bişey ama geçen esimle arkadaşlarına gittik yeni evliler hayırlı olsun demeye kizla muhabbetim yokken bı anda karnımı oksayunca değişik oldum hoşnut kalmadım çocuğum da kastı kendini içerde 🙄
istkizannesi Aysen16 ben hiç kızmıyorum:) çok samimi geliyor bana,yani zaten onu ancak samimi olduklarım yapabildiği için hiç sorun etmiyorum. Mesafeli olduğum insanların onu yapma şansı olmadığından,diğerlerinin sevmesi de hoşuma gidiyor
Tubakrts Aysen16 ay ben de sinirleniyorum. Özellikle bunu dışarda yaptıklarında yolun ortasında çok rahatsız oluyorum
Tubakrts Aysen16 önüne geçmeyi istemem çünkü kimsenin izinsiz vücuduma dokunmasını istemem. Ay yolun ortasında karnımı açıp bakmak isteyen oluyor ya. Karnım zatrn kocamam dıştan da görünüyor. Kazık gibi dikilip hareketini bekliyolar. Etmezsede aa hateket etmiyo diyolar. Hayır bu çocuk sürekli hareket etse zaten dayanamam yani hareketine canım yanar. Çok düşüncesiz insanlar
Arzumms Ben daha 14 haftalığım öyle karnım çok çıkmadı ama tanıdıklarımdan hamile görünce dokunurum ay büyümüş çok tatlı diye severim. Demek bazıları hoşlanmıyormuş şaşırdım valla daha ellemem kimsenin göbişine🤭