Cevahir Gözünuz aydin hemen hemen aynı şeyleri yaşamisiz ama benim suyum çok geldi sancılar şiddetliydi ama açılma 1 cm 1.5 cm olduğu için suni sancı aldım kendi sancimda sorun yoktu % de 100 çıkmasına rağmen ama suni sancı da bende beni sezaryana alin dedim suni sancı beni çok yordu benim suyum çok azaldığı için bırakmadılar toplam 17 saat suyum geldi kanama oldu hafif bi sekilde sonra bebeğimin kalp atışı yavaşladı suni sancı anca 3 cm de kalmış benim kalcama iğne yaptılar rahim actilar igne ile yoksa bebeğim sıkıntıya girecekti ama benim doğurmam kolaydi. Rabbim şifa versin şafi ismiyle yavrunuza.