Elif7781 bendede var Canım 2. Gebelik ilkinde yoktu die hatırlıyorum ama bu hamileliğim sürekli karın ağrısıyla geçiyor ama ben hiç bu konuyla ilgili doktorla konuşmadım 🤷🏼♀️ 34+3 günlüğüm bu ara özellikle bugün çok şiddetlendi hatta bugün saatte bir 50 dk da bir sancım oluyordu ama doktora gitmemek için diretiyorum 😔