Duyguxx imkansızın imkanszııııı. Hamile kalmadan önce hep aç uyanıyordum üzerine aç kalınca fenalaşıyordum bazen çayı kahveyi çok tüketince elim ayağım boşalıyordu. Hipoglesimi çıktı. Hap kullandım düzenli ardından doktorum hiç aç kalamayacaksın şekerinin düştüğünü anladığın an vişne suyu iç çerez fln ye demişti. Hamile kalmadan önce yendim. Hatta bu hastalık için özel bir doktora gittim eşimle ilacı da bıraktım. Doktor dedi ki hipoglesimi berbat bir rahatsızlık an gelir sabah eşini dahi hatırlamazsın. Dikkat edin arkadaşlar ne orucu allah aşkına bir de hanilesiniz. Google yazın hipoglesimi ve zararları diye araştırın azıcık