Julican abur cubur vs hiç yemedim,gebelik şekeri çıktığı için içinde şeker olan herşey yasaktı düşün çikolata şekerli birşey yemek için ağladığımı biliyorum çünkü bi lokma yetmiyordu 🙈 ama bolca kefir ve süt içtim,ceviz ve badem gece her uyandığımda 2-3 tane yedim,peynir kaşar yoğurt vs normal yediğimden daha fazla mutlaka yedim,yeşillik marul vs hemen hemen günde 2-3 kez yedim salata yapıyordum diyet yaptığım için,muz meyve hergün yedim,balık mutlaka her hafta yemeye çalıştım,son zamanlarda iyice dikkat etmek zorunda kaldım o kadar dikkat etmeme rağmen şekerim hiç düzelmedi,çok şükür hepsi geçti gitti,sağlıklı ve kesinlikle düzenli beslenmek çok önemli,rutinim hep aynı saatlerdeydi,merak etme bebekler doğduktan sonrada kilo alıyor ama yeterki zamanında ve sağlıklı dünyaya gelsinler,hayırlı güzel doğumlar canım