Tugba2626 Omrnhatunu valla ben 2 gün yattım safra kesesinde taş varmış amrliyatta olamadım. Evde 25 günlük bebeği anneme bıraktım: hastanede ağla ağla helak oldum sıkılmada cabası
Haticeonur Omrnhatunu gebelik tansiyonu nedeniyle bir ay kadar yattım bende erken doğum.oldu ben çıktım bebeğim hala kuvezde gerçekten çok zor hastane ama dayanmak zorunayiz
Hacer67 Bende oyleydim canım pazartesi 10 gün diye yatırdı çarşamba çıkmak istiyorum dedim çıktım sancidan yattım sadece nts takip ediyodu doktorum hocam biseybolursa gelirim evden dedim evde var iki çocuk koca var çocuklara kocadan başka bakan yok çok zor bi durum Âllah yardımcın olsun inşallah
Hacer67 Omrnhatunu hayırlı sonuçlar inşallah herşey bebişlerimiz için azcık daha sıkalım dişlerimizi kucağımiza alınca geçicek nasıl olsa 🙏🙏🤗🤗
anapanda12 Ben iki hafta hastanede yattım inan ki az daha o stresli ortam yüzünden doğurdu doğurcak gibiydim annem geldi cesaretlendim ayağa kalkmaya korkardım şimdi çok şükür evdeyim. Önce kendi evimdeydim şimdi annemdeyim. Hastane ortamı çok geriyor yan odadan gelen bebek sesleri erken doğum yapanlar kürtaj olanlar gelen giden görgülü görgüsüz ziyaretçiler her biri farklı olan hemşireler iyi kötü insanlar... Rabnim oralara düşürmesin oralarsız da bırakmasın. Mecbur kalınca yatıyorsun. Ama eğer ağrın ve sancın yoksa ki bnm yoktu günde 4×1 nidicard kullanmanın güveniyle çıkışımı aldım bi aya yakındır iyiyim ve zamanda oldukça çabuk geçer oldu çok şükür 🤗 Rabbim acil şifalar versin hepimize inşaAllah dua edeceğim sana 🤲🏻💕
Omrnhatunu Tugba2626 evef canm 25günlük bebeği evde bıraktm demişsn yeni doğum yapmışsn lohusasında daha kötü