TazecikAnne22 Selamın aleyküm Hanımlar. Oruç tutmayı çok seviyorum ama malum gebelikte tutmalı mıyım tutmamalı mıyım bilmiyorum. Şuan 7 haftalık 8e gidiyor gebeliğin. Her kafadan ayrı bir ses çıkıyor. Sizce ilk zamanki gebelikte oruç tutulmalı mı tutulmamalı mı?
Cgdem TazecikAnne22 8 haftadayız bizde ama ben tutmayacağım zaten ilk 3 ay doktorlar bile önermiyor tabiki herkesten bi ses çıkar ama bünyenize güveniyorsanız bisey diyemem ben birde vitamin felan aldigim için
Yurdanur TazecikAnne22 ilk 3 ay gebelikte kritik dönemdir özellikle bu dönemde tutmanızı tavsiye etmem bebeğin tüm iç organları bu dönemde oluşuyor ve pek çok vitamine folik asite suya ihtiyaç duyuyor yine de son karar sizin tabi
MinnikD Size tutuNması için sağlıklı beslenmeniz gerektiğini düşünüyorum . Sizin bileceğiniz bir konu ama bence tutulmamalı . Vücut o kadar saat susuz ve besinsiz kalınca bebeğe yansıması ne şekilde olur bence bi doktora sorun
Zehralismail Benimde 7. Haftam. Doktorum ilk ayın geçti eğer dayanabilirsen ve istirahat etme imkanın varsa oruç tutabilirsin dedi. ilk 1 ay ve son 1 ay oruç tutmanın bebeğe zarar verme ihtimali yüksekmiş.