Durumm Kızlar affınıza sığınıyorum 🙏🏻 Bazı kişilerin bu tür sorular hoşuna gitmeyebiliyor, haklılık payları illa ki vardır. Fakat buradaki amaç fikir ve tavsiye almak💕 18 haftalık gebeyim ilk zamanlardan beri akıntım var beyazımsı renkte ama biraz da kokulu olması normal mi? Sizler yaşadınız mı böyle bir durum?
Svdbkn Durumm bende de var aynı durum 15 haftalığız ilk başlarda vajinal jel kullandığım için olduğunu düşünüyodum fakat 1 haftadır falan yine başladı hafif yeşilimsi bende şurada bekliyim cevapları 🤷♀️
Melikecoban Durumm enfeksiyon olabiliyor o haftalarda canım doktorundan idrar tahlili iste ilerlemeden
blackeagle Durumm açtığın konuda çekincek birşey yok canım gayet normal sen kimseyi takma beyaz olması bence normal ama kokulu olması normal olmayabilir yakin zamanda idrar testi ya da smear yapıldı mı sana?
Durumm Svdbkn canım bende de bir ara yeşil renkte olmuştu ama o zaman bakardım ve o ilaç kullanmadan geçmedi kaşıntı da çok yapıyordu sanırım mantardı
Svdbkn Durumm kaşıntı yok haftaya doktor kontrolüm doktora sorcam bende hergün çamaşır değiştiriyorum 🤷♀️
Durumm blackeagle koku da normal gibi yani yumurtlama zamanlarında olduğu gibi ama miktarı artınca galiba rahatsız edici olmaya başladı
blackeagle Durumm doktorunla görüs yine de bakalım belirli bir haftada smear alıyorlar onda herşey çıkıyor inşallah birşeyin yoktur allahın izni ile💕
Aybuke4568 Benimde aynı durum hep vardı.evlendikten sonra biraz daha arttı.doktor tahlillerimde felan birsey demedi bende sormadım🙄🤔
Slcndereli Durumm mantar veya enfeksiyon kapmış olabilir bende öyle oldum doktor fitil ve krem verdi geçiyor tekrar oluyor sürekli her ay bu şekildeyim
Deletedmom10846 Durumm benimde gebeliğimin başından beri akıntı oluyor idrar testi de yapıldı. Kokusundan çekiniyordum bende kendimden rahatsız oluyordum resmen. Kabullendim artık günlük pedle çözüm buldum hergün iç çamaşırı değiştiriyorum artık🤔