DilekY gayet normal dıyeceksınkk neden hemen acıklamasını yapayım kendımden bıldıgım ıcın 15 senedır bır fııl calısyordum senın gıbı 9 haftalıkta dusuk tehlıkem oldugu ıcın 5 yıllık ısımden ayrılmak zorunda kaldım tabı vucut calısmaya alıskın oldugu ıcın evde yatmayı reddıyor dogal olarak ama bu gecıcı bır surec emın ol evde bır sure kaldıgın zaman artık onu hıssetmıyorsun ben ıse kalkar gıbı saat 8 lerde ayaktaydım yalvarıyorudm bıraz daha yatayım dıye sımdı 11 kadar yatıyorum canım sabırlı ol emın ol uyuyacaksın vucudun dınlenmeye basladın anlayacaksın nedemek ıstedıgımı 😊