cansn99 hanımlar ben 3 aylık hamileyim bugün çok ayakta kaldım herhalde belim ağrıyo. ama içimde bi şüphe var işte aşırı değil. sizce normal mi???😟😟😟
Kivilipastaa Bizde artık 3 aya girdik bu kasık agrıları bel agrıları gaz sancıları felan normal şeyler mi ne yapmak lazım?
cansn99 bi kere kaybım oldu şimdi korkuyorum sanki tekrar olucakmış gibi bel ağrım düşük gibi geliyo anksiyete mi başladı ne
cansn99 Asenadgdvrn bugün çok çamaşır astım sarma yaptım lavaboyu temizledim kaç kere bulaşık yıkadım herhalde o yüzden ağrıyo
cansn99 Asenadgdvrn bugün çok çamaşır astım sarma yaptım lavaboyu temizledim kaç kere bulaşık yıkadım herhalde o yüzden ağrıyo
Hzlhakko cansn99 Benimde öyle iş yapınca kasığım belim ağrıyor sabaha kadarda ağrılardan keyifsiz uyuyorum
Menis21 cansn99 Normal merak etme hicbir şey yok bu uygulamanın hafta hafta bilgilendirmelerinde yazıyor zaten olabilicek ağrılar...