Sendy canım kendin diyorsun başta kanamam oldu die. Şuan iyi isen kendini özellikle bebeğini neden riske atıyorsun. Daha 11 haftalık besine vitamine ihtiyaç duyduğu haftalar. İllede tutacağım diyorsan burda kimse sana tut demez o vebali almaz. En iyisi doktoruna sor bunu o sana gerekli cevabı verir zaten.