Melikecoban Kızlar 37ye girdik,çok fazla belim ağrıyor yuruyemicek durumdayim.var mi öyle olan doktorunuz birsey dedi mi.doktor normal diyor ama ben artık dayanamıyorum 😓
Zeynepderen Bizde 36 haftalık olduk aynen bizde de ağrılar dayanılmaz oldu bel ağrısı baskı yapması mahvediyor beni