Hafsas Ucaga binmek için doktordan kagıt almak sart mi 14 haftalık hamileym.. Yoksa sonlara dgru mu almak gerekiyor ?
Deletedmom58 Hafsas 14.hafta için gerek yok. Her havayolu için değişebiliyor ama 29-30dan sonra rapor talep edebiliyor havayolu şirketi. Bazısı 36dan sonra bazısı 30dan sonra gibi firmanın uçuş koşullarında yazıyor.
ozge_gull 14.hafta icin gerek yok.ben 27.haftama kadar sorunsuz uçağa bindim 28.hafta itibari ile havayolu şirketleri doktor raporu istiyor.
anapanda12 28. Haftadan itibaren uçuş raporu isteniyor 34 veya 36ya kadar. Hava yolu hamile prosedürüne göre değişiyor. Ben dün uçak yolculuğu yaptım. 27 hafta olmama rağmen rapor aldım. Sorun olmadı. Senin haftam küçük istenmez. Uçaktayken bol bol ayaklarını hareket ettir ve bir saatte bir bir bardak su iç.
PrensesimDoga Hafsas evet doktordan x ray cihazından geçmemek için hamile olduğunuza dair kağıt almanız gerekiyor.
Aybuk Erken gebelikte rapor almana gerek yok önceki hafta iki kez uctum ben de 12 haftalıkken , hareket edersin arada ve su iç uçak vücuttaki tüm suyu emiyor çünkü Ayrıca xray den geçmedim hamileyim dedim eliyle aradı hem yurtiçinde hem yurtdısında oyüzden kağıt gerektiğini sanmıyorum