Hacer67 Kızlar son adet tarihim (04.09.2018) yani Eylül ün 4 û ama ben gebelik testini 4 5 gün öncesinden yaptım pozitif cıktı sizce doğumuna kaç gün kaldı SEZARYEN im bu arada 3 hafta mi var yoksa 14 gün falan mi bi diyin hele ben ne zaman doğuracam 😏😏
gayecee Hacer67 bnm son adet günüm 18 ağustos tahmini doğum tarihim 25 mayıs siz benden daha geç adet olmuşsnz ama sezeryan olacağı için mi mayıs da doğacak bebiş
Hacer67 Evet doktorum mayıs sonu dedi ama kaç günüm var acaba normalde küçük oğlumu bu haftadan da erken almıştım kucağıma büyük oğlumu da hiç 9 aylık çocuk doğurmadım bu kizin da geleceği yok 🤗🤗35 haftalı k doğurmuştum hep
Hacer67 Zeynep06 bilmiorum ki canım eylül 'ün 4 de olmam lazım di ben de korunmadigim için çıkar belki diye erken yaptım 4 5 gün önce eczaneden 4.5 tl ye test aldim çok ince silik çizgi çıkmıştı o gün bu gündür hamileyim çok şükür
Zeynep06 Hacer67 Allah evladınızı hayırla sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ben geçen ay Nisan ayının 9 u anladım ☺️
Hacer67 Zeynep06 amin canım benim inşallah hepimiz kurtulalim sagliklica alalim yavrularımızı kucaklarimiza olsun olur ole yanlış anlaşılma 😍🤗