sema16 Kızlar dua edin yarın sabah sezeryanla doğum yapıcam 1 kızım var şimdide oğluşumu kucağıma alıcam inşallah çok heyecanlıyım😊
Melikeahmettt sema16 Allah sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin inşallah , darısı bizlerin başına 🤲😊
Arinx Allah yardımcın olsun benimde yarın yatışım var sezüeryan doğuma alınabilirim bende dua et sende canım 😔
sema16 Arinx ederim canım Rabbim tüm doğum yapıcak arkadaşlara kolay güzel doğumlar nasip etsin inş sende et
Kahramanlar Sağlıkla gelsin paşa inşallah canım bu gece bol bol uyu güç al yarın ihtiyacın olacak çünkü bizede 10 gün kaldı 🙈
sema16 Kahramanlar aahh uyuyabilsem keşke sancılarım oluyo belimin kasıklarımın ağrısından uyuyamıyorum sadece vücudumu dinlendiriyorum çok sağol
EzEy Nasip olursa inşalllah bende yrn tahlillerimi yaptırcam salı günü de doğum. Dua edelim birbirmize 🤲🏻❣️Bnm de bir oğluşum var hayırlısıyla kızımı kucağıma alacağım inşallah.
Zeps93 Bende yarın sezaryen olacağım, oğluşuma kavuşuyorum sonunda! Allah yardımcımız olsun bacım! 😊🙏👶🏻